Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ: «ΥΓΡΟΒΙΟΤΟΠΟΙ – ΛΙΜΝΗ ΚΟΡΩΝΕΙΑ»


Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
σχολικό  έτος 2013-2014
                                                                                                                  
                                                                                         
Α. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ          2η ΕΠΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ/ΠΕΡΙΟΧΗ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                               ΤΗΛ: 2310523047          

ΟΝΟΜΑ-ΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΒΑΪΟΣ
                                                                                                                                                           
ΤΙΤΛΟΣ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
«ΥΓΡΟΒΙΟΤΟΠΟΙ – ΛΙΜΝΗ ΚΟΡΩΝΕΙΑ»

ΟΝΟΜΑ-ΕΠΩΝΥΜΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ   
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)
e-mail
ΡΑΠΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ17.04
georap@otenet.gr
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ -

ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΒΑΙΟΣ ΠΕ17.07
vdiaman@yahoo.gr



 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΗΛΩΘΗΚΑΝ ΑΡΧΙΚΑ: 30
ΑΓΟΡΙΑ: 6        ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 24
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΝΕΡΓΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ: 30
 ΑΓΟΡΙΑ: 6       ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 24
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:
ΒCNC
BΑΙΣΘ
Β ΚΟΜ 1-2
Β Β.ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ:
χ
ΤΑΞΗ/ΤΑΞΕΙΣ:
 Β΄

Β. AΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Β1. ΠΟΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ  (20-30 λέξεις):
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για την αξία του νερού, τη συμβολή του στη δημιουργία και στην εξέλιξη της ζωής και συνειδητοποίησαν  ότι αποτελεί έναν παγκόσμιο κοινό πόρο.Είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν την έννοια του υγρότοπου, τα δομικά του στοιχεία και τις λειτουργίες του. Προσέγγισαν βιωματικά έναν υγρότοπο - τη λίμνη της Κορώνιας -  και τους δόθηκε η δυνατότητα να παρατηρήσουν, να αγγίξουν, να συλλέξουν, να καταγράψουν, να συγκρίνουν και να γνωρίσουν τις σχέσεις που αναπτύσσονται ανάμεσα στους οργανισμούς. Εξασκήθηκαν  στην ομαδική εργασία, στη συλλογή πληροφοριών, στη χρήση βιβλιογραφίας, σε μετρήσεις με τη χρήση διαφόρων οργάνων καθώς και μπόρεσαν  να ερμηνεύσουν τα αποτελέσματα των μετρήσεων σε σχέση με τις περιβαλλοντικές παραμέτρους και τις ανθρώπινες δραστηριότητες.Ανίχνευσαν τις στάσεις και συμπεριφορές των σημερινών ανθρώπων σε σχέση με το υγροτοπικό περιβάλλον, και προβληματίστηκαν  και κατανόησαν τη σημασία της ευαισθητοποίησης των πολιτών και της ανάγκης σχεδιασμού αποτελεσματικών δράσεων για την προστασία του.Τέλος η εμπειρία τους τους έδωσε την ικανότητα  προτείνουν τρόπους ατομικής ή συλλογικής δράσης για την προστασία του λιμναίου περιβάλλοντος- και των υγροβιότοπων της περιοχής.

 ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ  (20-30 λέξεις):

Β2. ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ Π.Π.
ΤΟΠΟΣ:  ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΛΊΜΝΗΣ ΚΟΡΩΝΕΙΑΣ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΑΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΝΕΙΜΕΡΩΣΗ                                                                                                                            ΣΚΟΠΟΣ :Συλλογή πληροφοριών


Β3. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ, ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΛΠ:
Φορέας διαχείρησης λίμνης Κορώνειας

Β5. ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ (ποιες δράσεις ανέλαβαν οι μαθητές ):
 Πλοήγηση στο Διαδίκτυο.
Επεξεργασία, οργάνωση, σύνθεση του υλικού, διαμορφωτική και αθροιστική αξιολόγηση.
 Έκδοση ηλεκτρονικού υλικού. Παρουσίαση αποτελεσμάτων.

Β6. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΟΥ : 2Η ΕΠΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΟΤΕ : 20/ 5 /2014



Β7-8. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ
(εργασία, ψηφιακός δίσκος, video, power point,  ιστότοπος/blog, κατασκευές :
ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ (συνημμένο αρχείο):  ψηφιακός δίσκος τα οποία έχουν υποβληθεί. Επίσης τα αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.
ΑΠΟΣΤΕΛΛΩ ΣΤΗ Δ/ΝΣΗ:  Έχουν ήδη αποσταλεί

         Γ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
                                                                         (40-50 λέξεις)
                                                                                                                 
Γ1. Θετικές πλευρές - τι πήγε καλά: Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε πολύ καλά και οι μαθητές/τριες συμμετείχαν με χαρά, αντλώντας σημαντικές εικόνες και πληροφορίες και ασχολήθηκαν διαδραστικώς με ένα  θέμα που αποτελεί καθοριστικό παράγοντα διαμόρφωσης βιοκλίματος στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Θεσσαλονίκης,
Οι εικόνες που αντλήθηκαν δημιουργήσαν την συνειδητοποίηση σε όλους τους εμπλεκόμενους και συμμέχοντες στο πρόγραμμα, της αξίας των υγροτόπων , τα προβλήματα που δημιουργούνται από την ανθρώπινη δράση , τις εππτώσεις των ανθρώπινων παρεμβάσεων στη φύση, καλιεργώντας τις συνθήκες για ενεργό συμμετοχή και δράση σε ότι αφορά την προστασία του περιβάλλοντος.
Γ2. Αρνητικές πλευρές - τι όχι τόσο καλά: ----------------
Γ3. Ποιες αλλαγές θα έκανα: Καμία
Γ4. Τι θα πρότεινα σε έναν εκπαιδευτικό που θα αναλάμβανε αντίστοιχο πρόγραμμα: Να αναλαμβάνει κάθε χρόνο Πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων ή Ευρωπαϊκό. Τα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές/τριες, αλλά και οι ίδιοι/ες εκπαιδευτικοί είναι πολύ σημαντικά.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 12/5/2014

                                                                                    ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ          

                                                                                                     ΡΑΠΤΑΚΗΣ ΓΕΩΤΓΙΟΣ ΠΕ17.02
                                                                                                  ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΒΑΙΟΣ   ΠΕ17.07

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣΣ


Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
σχολικό  έτος 2013-2014
                                                                                                                  
                                                                                         
Α. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ          2η ΕΠΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ/ΠΕΡΙΟΧΗ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ               ΤΗΛ: 2310523047           email:2epas-thess.thess.sch.gr

ΟΝΟΜΑ-ΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΒΑΪΟΣ
                                                                                                                                                           
ΤΙΤΛΟΣ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
«ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ»

ΟΝΟΜΑ-ΕΠΩΝΥΜΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ   
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ): 17.07
e-mail
ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΒΑΙΟΣ
vdiaman@yahoo.gr
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ): 18.04

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ






 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΗΛΩΘΗΚΑΝ ΑΡΧΙΚΑ:  42
ΑΓΟΡΙΑ:    7  ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 35
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΝΕΡΓΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ: 42
 ΑΓΟΡΙΑ: 7       ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 35
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

ΤΜΗΜΑ:
ΒCNC
ΒΚΟΜ1,2
ΒΑΙΣΘ
Β ΦΥΣ

ΤΑΞΗ/ΤΑΞΕΙΣ:
 Β

Β. AΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Β1. ΠΟΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ  (20-30 λέξεις):
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Οι μαθητές ανέπτυξαν  ικανότητες  διαδραστικά μέσω παρακολούθησης . ενημέρωσης και πρακτικής άσκησης.
Απόκτησαν  γνώσεις με την άμεση εμπλοκή τους προς την ορθή και ουσιαστική αντιμετώπιση , συμμετέχοντας σε δράσεις όπως παρουσιάσεις και εισηγήσεις  ειδικών
.ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Οι μαθητές ανέπτυξαν  θετική στάση, με το περιεχόμενο του εκπ/κού προγράμματος, και πήραν ενεργό θέση και δεξιότητες στην προσφορά πρώτων βοηθειών.
Μετά από παρουσιάσεις , αναζήτηση και επεξεργασία πληροφοριών , βιοματική συμμετοχή , οι μαθητές απέκτησαν ικανότητες και δεξιότητες στην αντιμετώπιση καταστάσεων στους εργασιακούς , οικογενειακόύς και όχι μόνο χώρους , προσφέροντας πρώτες βοήθειες

 ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ  (20-30 λέξεις):

Β2. ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ Π.Π.
ΤΟΠΟΣ:   ΛΟΥΤΡΑ ΝΕΑΣ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΣ       ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:  17-3-2014    
ΣΚΟΠΟΣ : Εκπαιδευτική επίσκεψη  .


Β3-4. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ, ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΛΠ:
·         ΕΚΑΒ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ( διημεριδα επιδειξης μεθόδου ΚΑΡΠΑ) από εθελοντές διασώστες του ΕΚΑΒ
·         ΚΑΡΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ( ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΎΡΓΟΣ )
·         & ΠΑΠΑΝΤΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ( ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ  ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ  ΠΕ18.25)
 ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ

Β5. ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ (ποιες δράσεις ανέλαβαν οι μαθητές ):
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο.
Επεξεργασία, οργάνωση, σύνθεση του υλικού, διαμορφωτική και αθροιστική αξιολόγηση.
 Έκδοση ηλεκτρονικού υλικού.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων. Διάχυση.
Παρουσιαση ειδικών θεματικων ενοτητων για τις πρώτες βοήθειες ,από το τμήμα  βοηθών Φυσικοθεραπευτών

Β6. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΟΥ : 2Η ΕΠΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΟΤΕ : 20-5-2014



Β7-8. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ
(εργασία, ψηφιακός δίσκος, video, power point,  ιστότοπος/blog, κατασκευές :
ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ (συνημμένο αρχείο): εργασία και ψηφιακός δίσκος τα οποία έχουν υποβληθεί. Επίσης τα αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.
ΑΠΟΣΤΕΛΛΩ ΣΤΗ Δ/ΝΣΗ:  Έχουν ήδη αποσταλεί

         Γ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
                                                                         (40-50 λέξεις)
                                                                                                                 
Γ1. Θετικές πλευρές - τι πήγε καλά: Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε πολύ καλά και οι μαθητές/τριες συμμετείχαν με χαρά και ενδιαφέρον . Η διημερίδα της διαδραστικής παρουσίασης  της μεθόδου ΚΑΡΠΑ στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, η παρουσίαση από τους εξωτερικούς συνεργάτες κους Καρκάνη και κο Παπάντσιο ενίσχυσε το ενδιαφέρον των μαθητών και τους πρόσφερε σημαντικές γνώσεις στο θέμα αντιμετώπισης περιστατικών  προσφέροντας πρώτες βοήθειες όπου και όταν χρειαστεί.
Σημαντική χαρακτηρίζεται και η παρουσίαση θεματικών ενοτήτων των πρώτων βοηθειών  από ομάδες μαθητών του τμήματος Βοηθών Φυσικοθεραπευτών  .
Γ2. Αρνητικές πλευρές - τι όχι τόσο καλά:  Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε χωρίς να διαπιστωθούν αρνητικές πλευρές
Γ3. Ποιες αλλαγές θα έκανα: Καμία
Γ4. Τι θα πρότεινα σε έναν εκπαιδευτικό που θα αναλάμβανε αντίστοιχο πρόγραμμα: Να αναλαμβάνει κάθε χρόνο Πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων ή Ευρωπαϊκό. Τα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές/τριες, αλλά και οι ίδιοι/ες εκπαιδευτικοί είναι πολύ σημαντικά.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 13-5-2014

                                                                                 Ο/Η ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ        

                                                                                                     ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΒΑΙΟΣ
                                                                                             ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ